Ùn vole viaghjà SPIP ind’è u mo òspite abituale. Bisognerà qualchì «patch» ?

Prima di tuttu, verificate chì u prublemu venga veramente da u vostru òspite. Per ciò, usate a lista di ragiunata di SPIP da dumandà à d’altri utilizatori s’elli anu avutu listessi guai cù st’òspite quì.

In secondu tempu, in casu ch’ellu sia identificatu u prublemu cù st’òspite, è ch’ellu dipendi di qualchì scelta soia di cunfigurazione, cuntattate puru u rispunsèvule è dumandate li puru di mudificà a so cunfigurazione da ch’ella sia accuppièvule cù SPIP; certi rispunsèvuli di servori òspiti anu digià fattu i sforzi per aiutà i so utilizatori di SPIP.

In fine, pò accade chì u vostru òspite o ùn possi, o ùn voli mudificà a so cunfigurazione da ch’ella diventi puru accuppièvule cù SPIP. Esisterà qualchì «patch» (vale à dì pezzùculu di prugrammu) specìficu à certi òspiti, o mudìfiche specìfiche da fà in corpu à SPIP ? A risposta hè : Innò. U scopu di a squatra di sviluppu hè di chjode a sparghjera à buzeffu di «patches» è di cumbrìccule d’ùltima stonda dentr’à u còdice, da distribuisce una versione ùnica, aduprèvule à tutti (una di e nostra primure hè a facilità di stallazione di SPIP). S’ellu presenta u vostru òspite qualchì specìficu prublemu, videremu s’ellu ci hè manera di risolve lu, è ne includeremu a suluzione in versione successiva di SPIP.

Autore tavamig Publié le : Mis à jour : 26/10/12

Traductions : català, corsu, English, Español, français, italiano, Português, Türkçe